Monday, December 21, 2009

Contoh penulisan Aktiviti Pertama di dalam Kelas

Ni adalah koleksi penulisan yang aku minta pelajar buat dulu. Pelajar Tingkatan 4B di SMKMD. Aku bukukan agar senang dibuka dan dikumpul.. Seronok bila membaca semula hasil pelajar dan mengenangkan telatah mereka ni semua. Yang aku tunjuk ni adalah aktiviti yang aku buat di akhir tahun. Ini dapat memberi refleksi tentang aku jugak.. Untuk penulisan ni aku minta mereka tulis tentang :

  1. Ciri-ciri guru yang cemerlang / baik
  2. Pandangan mereka terhadap aku
  3. Sebab mereka datang ke sekolah
  4. Cita-cita mereka
  5. Apa yang aku perlu ingat tentang mereka
  6. Ucapan mereka / Luahan hati dan pemikiran







1 comment:

  1. wah ada lg?yg sy nye?hehe..
    rindu masa form 4,,
    rindu akak!
    =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...