Tuesday, September 5, 2017

My new Honda





Alhamdulillah, segala syukur kepada
Allah kerana akhirnya saya dapat kereta idaman.

My new HONDA JAZZ.

Settle semua pada 15/8/2017 hari tu. Saya dapat rebate sempena hari raya Aidilfitri sebanyak rm3000. Interest rate 2.42 drp RHB. Maybank cepat call saya dan tawarkan dapat 2.80 interest rate.

Loan 9 tahun. Installment bulanan rm824. Pheww.. agak banyak juga pada saya yang sebelum ni x ada komitmen kereta.. dah x leh online shopping.huu

Saya mmg suka kereta kompak, senang nak bawa n of course senang nak parking. Jazz ni jimat minyak dan stereng dia sangat ringan.

Paling canggih sekali, perlu tekan butang aja utk start kereta sambil tekan break. N lagi satu kunci boleh simpan dalam handbag sepanjang masa sebab dia boleh detect dan unlock kereta kurang dr 5 saat.

Anyway, I am very grateful and happy to have it...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...