Wednesday, September 20, 2017

Dapat produk Safi Rania Gold percuma

>



Rezeki saya bila dapat jdi hometester produk Safi Rania kali ni.  Complete set pembersih, penyegar, eliksir dan krim malam dan siang. Sememangnya saya memang pengguna safi Rania namun saya tak beli eliksir tu sebab saya pakai SKii essense dan tambah krim jerawat lidah buaya yang safi rania juga.

Saya dah lama join home tester ni. dulu pernah dapat ubat gigi dan pampers juga. Best dapat barang free tapi kena complete soal selidik yang dia bagi. Kejap aja buat tu. Untuk sesiapa yang berminat, boleh try di laman web ni. https://hometesterclub.com/my/en

excited dapat parcel.. 

Ni email mengatakan saya terpilih. Lepas tu dia pos barang ke alamat yang kita daftar dalam laman web home tester tu.

Lepas 10 hari dia suruh isi survey kesan penggunaannya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...