Friday, May 7, 2010

PS2 - Sim 2 : Castaway





Minggu lepas baru beli PS2. Walaupun zaman PS2 dah berlalu dan sekarang ni ada macam PS lain, aku dan suami tetap enjoy main. Yelah, dia balik pejabat aja, terus main game bola.. Aku pulak layan main game Sim 2 : Castaway.

Dulu-dulu, masa study di Universiti, ada seorang kawan aku yang perkenalkan Sim 1, Sim 2. Main sungguh-sungguh. Pagi petang siang malam.. Kepada Kak p.. Terima kasih... Sekarang ni boleh main masa betul-betul free saja. Sebab memang ralit kalau dah main dan payah nak berhenti. Kena pulak game jenis story cam Sim ni..

Mula-mula main Castaway memang best.. Tapi dah lama-lama, jadi bosan dan frust.. Asyik kena buat benda yang sama - kena makan, cari buah, bahan, etc (eh, tiap2 hari aku wat benda yang sama gak..).

Jadi, aku wat keputusan nak Cheat. Dengan adanya Cheat ni kehidupan Sim aku jadi sempurna dan aku cuma perlu main untuk complete goal saja. benda basic tak perlu buat. Tapi, kalau benda senang sangat pun tak seronok jugak sebab tak ada cabaran...

Cheat ni memang berkesan.. Boleh lawati di alamat http://www.neoseeker.com/Games/cheats/PS2/the_sims_2_castaway.html

Selain itu, kalau nak panduan lengkap cara nak main boleh lawati..


1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...