Tuesday, April 20, 2010

Trifle


Aku dah lama tak mencuba resipi-resipi baru.. Boring juga kekadang asyik makan makanan yang sama aja..

Hari ni dengan penuh mithalinya aku dengan penuh kerajinan untuk buat sesuatu.. Lagipun esok ada jamuan potluck sempena dengan perpisahan budak praktikum sekolah aku dan malamnya aku plan nak rumah mak cik, jadi leh la bawak sebagai buah tangan..

Aku buat trifle. Aku pernah makan sekali saja tapi kesedapannya aku masih ingat sampai hari ni. Aku selalu cuba resepi2 dari myresipi.com. Resipi trifle ini pula http://www.myresipi.com/top/detail/421. tapi aku dah ubah sikit. aku buat guna buah laici. yang putih2 kat atas tu hirisan buah laici la.. hehe.. fail sikit bab2 hiasan ni..

Esok aku updates komen dari kengkawan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...