Thursday, December 25, 2014

Review pressure cooker noxxa

Dah lama teringin nak beli pressure cooker ni. Sibuk aja nak post padahal dah buat entry 1st time cuba PC ni waktu masak bihun goreng dulu tu.

REVIEW :
 Memang tersangat best and memang saya recommended kepada sesapa yang berangan nak beli. Terutamanya kalau anda peminat tegar sup tulang macam suami saya.

Macam-macam masakan boleh dibuat dengan masa yang cepat. Kalau famili saya datang, saya masak nasi dalam ni saja, hanya High pressure 7 minit utk 6 pot beras . saya rasa boleh isi sampai 8 pot beras kot.

but yang penting bagi saya, kena ada buku resepi or panduan nak guna. sebab nak guna berapa minit dan menu mana yang sesuai tu yang penting.

alhamdulillah saya dapat buku resepi yang dikompail oleh chef ritz dan saya juga join 2 group Fb - Resepi Periuk Noxxa dan Geng Masak Kasih KITC yang banyak share resepi dan cara guna.

Secara kesimpulannya MEMANG TERBAIK!!!

ni masa pertama kali keluar dari kotak



latest sup tulang.. hanya 30 minit

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...