Friday, November 6, 2009

Entri Pertama

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Akhirnya wujud juga blog aku nih. Dah lama aku berangan nak ada blog sendiri tapi sebelum ni leh akses internet kat sekolah aje, jadi tak ada masa nak bina blog ni.

Sebelum ada entri pertama ni pun, rasanya dah berkali-kali aku tukar template dia.. haha..

Aku rasa inilah masa yang menyeronokkan sebabnya aku masih belajar nak uruskan blog aku nih.. Sapa kata belajar tu membosankan?? Mungkin aku pernah kata waktu aku Tingkatan 5 dulu kot.. Heheh..

Apa pun.. Aku ucapkan tahniah kepada diri aku sebab dah ada blog sendiri.. Eh, korang x nak ucap kat aku ke????

1 comment:

  1. Salam
    Wah... dah ada blog. Akak la paling hepi. Kat dunia blog ni panggil irtiyah je. Jangan tersasul lak.

    Suke nya. Tulis banyak2, nanti akak baca semua. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...