Saturday, March 30, 2013

Beli Benang Borong Murah Gilerr































Gila Benang.. Koleksi benang yang baru dibeli. Bole buat benang jahit tepi or benang jahit.

RM 15 saja untuk lebih kurang 100 benang.. Saya tak kira pon sebab bila dapat parcel terus kemas dan sembunyi..Kang Cik Abang balik, nampak banyak bebeno benang, mesti kena perli.. hehe... ni mesti bertahun guna tak habis ni..

UPDATED :

Disebabkan ramai yang tanya, ni saya beli daripada FB Suhaila Tahir. Tapi saya tak pasti harganya masih sama atau dah berubah.

Kat FB Aziah Abd Aziz pun ada.

8 comments:

  1. saya kirim kat kawan, dia beli di batu pahat

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa nama kedai di batu pahat tu yer ?

      Delete
    2. saya tak pasti ya.. saya beli pon melalui kenalan fb. suhaila tahir tu

      Delete
  2. Boleh kirim x? Benang sini agak mahal.. sms sy ye 0179772099

    ReplyDelete
  3. Salam... bole dptkn add kedai di bp tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mohon pm owner fb yang saya mention kat ats ya. saya pon beli dari dia

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...