Kenapa ya sekarang blogger tak boleh edit template? Semua setting dah lari. Background hilang. Huhu, sangat sedih. Tetapii tiba-tiba ada facebook plugins pulak. padahal lama dah dok try facebook plugin untuk membolehkan komen direct dari fb tu, tak pernah boleh pon sebelum ni.
jadi malas betui nak update blog. dah la dari guna hp apps bloggeroid pon tak boleh.
Friday, April 22, 2016
Sunday, April 3, 2016
pisangku patah lagi
Pertama kali pokok pisang jari kura ni berbuah, tapi apakan
daya. Disebabkan musim kering sekarang, batang pisang menjadi kering dan rapuh,
patahla setandan pisang ni.. huuu
Thursday, March 24, 2016
Tutup sekolah kerana el Nino
Cuti yang hanya diberikan kepada pelajar. Okay..
Guru kena datang sekolah. Okay.
Guru datang selama dua hari dan bermesyuarat. Kebas kematu punggung sebab sepanjang hari bermesyuarat aka mendengar taklimat. Kerja masing-masing tak boleh nak siapkan. Tak okay.
Itu aja nak cerita.
Monday, March 7, 2016
Tugas hari ini di pss
Lama sudah tak update blog ni. Banyak tugas2 yang menanti dan sedang dilaksanakan. Cumanya berniat nak memeriahkan kembali blog ni.
Jadi sedikit catatan apa yang saya buat hari ni di pss.

Beli antivirus baru. Kongsi 6 users. 3 utk desktop pss dan 3 lagi utk laptop saya dan kawan2. Claim utk 3 pc pss saja. Harganya utk 3 users dah jadi rm89.50. Jadi jimat berbanding kalau beli yang 3 users saja harganya rm120.

Melabel buku dan menampal barkod buku yang tertinggal. Teringat ada pembantu. Kerja remeh temeh macam ni boleh diserahkan kpd pembantu saja.


Masih menampal barkod di kotak cd ni. Dan menbuat buku rekod penggunaan juga. Cd2 oh my english ni memang sering digunakan utk aktiviti panel bahasa inggeris. Berbaloi beli. Harganya rm399 utk 10 episod.
Jadi sedikit catatan apa yang saya buat hari ni di pss.

Beli antivirus baru. Kongsi 6 users. 3 utk desktop pss dan 3 lagi utk laptop saya dan kawan2. Claim utk 3 pc pss saja. Harganya utk 3 users dah jadi rm89.50. Jadi jimat berbanding kalau beli yang 3 users saja harganya rm120.

Melabel buku dan menampal barkod buku yang tertinggal. Teringat ada pembantu. Kerja remeh temeh macam ni boleh diserahkan kpd pembantu saja.


Masih menampal barkod di kotak cd ni. Dan menbuat buku rekod penggunaan juga. Cd2 oh my english ni memang sering digunakan utk aktiviti panel bahasa inggeris. Berbaloi beli. Harganya rm399 utk 10 episod.
Thursday, February 25, 2016
Review printer Canon MP285
Beli printer baru sebab tahun ni memang RPH bertaip dan boleh
pakai fail. Jadi memang nak kena print setiap hari. Di rumah memang dah tak
buat la keja sekolah.
Lepas, beberapa hari mengoogle dengan gigihnya, antara
printer pilihan hati adalah tetap canon sebab kualiti print gambarnya memang
terbaik. Harga RM349 termasuk CISS kat tepi tu. beli di Neurox, Printer Specialist Seberang Jaya.
Review..
Awsome.
![]() |
| Perbezaan warna dan kualiti print, Kiri : Canon mp285, Kanan : Brother |
Subscribe to:
Posts (Atom)















