Saturday, October 31, 2015

Hobi kiddie

Akan lebih banyak upload gambar anak2 sebagai kenangan untuk tunjuk pada depa bila depa besar nanti.

Reading time





Nurin tulis abc n suka lukis gambar kartun.


Adik pula baca buku n koyak buku... Hurmmm...
posted from Bloggeroid

Saturday, October 24, 2015

My kids

Love them to bits











Nak cap macam Abah selalu pakai
posted from Bloggeroid

Nurin's drawing

Saja upload lam blog. Sebagai kenangan bila nurin dah besar nanti. Nurin sekarang berumur 3 tahun 8 bulan.

posted from Bloggeroid

Thursday, October 22, 2015

Nurin and haze mask

Hari ni sepatutnya sek cuti sebab bacaan jerebu yang tunggu. Tapi pengetua arahkan kami datang juga untuk buat sambutan juga majlis anugerah hem dan koko yang sepatutnya berlangsung hari ni. Mula mula dia bagi alasan makanan dah ditempah, kemudian bila diberitahu ajk makanan dah cancel selepas dengar pengumuman cuti, alasan dia yang seterusnya ialah jemputan telah dijemput. Malah beberapa wakil pelajar juga mendapat WhatsApp meminta pelajar ke sekolah. Rupanya pada hari kejadian tiada pelajar hadir dan jemputan yang hadir tu hanya dua orang daripada 32 orang yang patut hadir. Ada juga Cikgu baru ni drive dari a.sense sebab nak mai juga sek yang cuma berlangsung sejam setengah. Dah la pregnant. Cikgu lelaki lagi la buat donno saja.

Aku Memang x boleh hadir sebab suami pengasuh masuk hospital, jadi kalau tak cuti jerebu Memang nak kena ambil cuti. Tapi lupa pulak nak bawa balik kertas pt3 untuk ditanda. Jadinya aku angkut anak2 ke sek dan kemudian kami ke giant beli mask n nuwen minta nak makan kfc. Layan la sebab gaji baru masuk.








posted from Bloggeroid

Tuesday, October 20, 2015

Azanil Fitri di sekolah dan pameran buku


18 Oktober 2015, adakan bengkel dengan penulis muda, Encik Azanil Fitri, dia ni anak didik Ain Maisara, penulis novel remaja yang cover novel dia kartun comel-comel tu.

Program ni anjuran Syarikat Blink Trading, percuma saja, depa bawa penulis, bagi buku free dan buat jualan buku semuanya percuma. Best!!!

penuh library juga 

Student perempuan join bengkel penulisan ni sebab kata dia hensem. haha



dapat buku free lagi.

bergambar beramai-ramai

minta en Azanil autographkan banner yang aku buat ni


pameran buku berlangsung di kantin selama 2 hari


posted from Bloggeroid

Banner design sendiri


Banner ni saya design sendiri sempena program PSS dan kerjasama BLINK. Guna microsoft publisher.Saja design sendiri sebab nak cepat, ptg hantar esok dah boleh ambil.

Buat bunting 2x5 kaki dicaj rm34. Rupanya pengiraan mereka 2x5 = 10 x rm3 perkaki. Extra rm4 utk batang paip.
posted from Bloggeroid

Saturday, October 17, 2015

Penandaan PT3

biarlah gambar yang serabut ini menceritakan segalanya. diriku yang sibuk dan serabut menanda PT3.. huuu



posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...